Boşver Gönül

Beğendi iseniz lütfen paylaşın
  • 30
    Shares

Tasalanıp düşme dile,
Boş ver gönül Allah büyük.
Şükretmeyi öğren hele
Boş ver gönül Allah büyük.

Deme nazlı yarim hani
Mecnun`san da dinle beni
Unutsa da Leyla seni
Boşver gönül Allah büyük.

Ha otuz yıl ha müebbed
Yaradanla kur muhabbet
Bu günler de geçer elbet
Boş ver gönül Allah büyük.

Hak bildiğin yolda yürü
Çürürsen de öyle çürü
Bu düzene bas küfürü
Boş ver gönül Allah büyük.

Ozan Arif el ne dese
Zafer bizim yok vesvese
Bir gün göçer taş medrese
Boş ver gönül Allah büyük.

Ozan Arif Şirin

Bunları da Sevebilirsiniz

  • 12 Eylül12/09/2018 12 Eylül Kaç yıl oldu 12 Eylül oldu olalı İdareyi bu beyler ele aldı alalı Senelerce dinledik tantanayı mavalı Ben 12 Eylül'ün nesini […]
  • Kim28/09/2018 Kim Gelin de konuşak şöyle başbaşa..! İçinizde aklı eren kim beyler..? Üst üste baltayı vurmayın taşa, Devleti yıllarca yeren kim […]
  • Başımızda Bela Var – Ozan Arif Şirin14/12/2018 Başımızda Bela Var – Ozan Arif Şirin Ülküdaşım başımızda bela var!.. Bu beladan kurtulmamız şart bizim. Kuyrukları koptu, başı hala var! Bu beladan kurtulmamız şart […]
  • Adı; Murat Tevlim!…20/09/2018 Adı; Murat Tevlim!… Yine bak El Bab‘dan şehit geliyor, ADI; MURAT TEVLİM!.. Yine bak El Bab‘dan şehit geliyor, Adı Murat Tevlim yüzü gülüyor... O […]
  • Herkes Bilmeli02/09/2018 Herkes Bilmeli Ben ülkücü doğdum bu yoldan asla Sapmadım sapmam da mümkün değildir. Makasla kestiler beni makasla Kopmadım kopmam da mümkün […]
  • Anlat09/09/2018 Anlat Dile gel be Anadolu'm dile gel, Dile gel bugünü dünü de anlat. Kimse beni dinlemiyor hele gel, Hele gel istersen bunu da […]
  • Sürgün06/09/2018 Sürgün Üç gardaştık bir zamanlar üç gardaş, O toprakta, sen zindanda, ben sürgün. Aklımıza gelir miydi hiç gardaş? O toprakta, sen zindanda, […]
  • Ayna03/09/2018 Ayna Müslümanlar neden böyle perişan? Sebebini sorup arıyor muyuz? Bence bu işin sebebi Müslüman. Acaba farkına varıyor […]
  • Bozulmuş15/09/2018 Bozulmuş On bir yıl sonra gördüm yurdumu Toprağı bozulmuş,taşı bozulmuş Açamadım kimselere derdimi Halkın yüzde yetmişbeşi […]
  • Demem – Ozan Arif03/12/2018 Demem – Ozan Arif Başka şey anlamam, Allah var Allah... Bilmeyene devlet başkanı demem. Her şey kadir O, Ondan maazallah, Yılmayana devlet başkanı […]
  • Bu Hale Geldik11/08/2018 Bu Hale Geldik Çok zevk aldık komşumuzun derdinden, Haz yapa haz yapa bu hale geldik. İkimiz bir üçüncünün ardından, Söz yapa söz yapa bu hale […]
  • Bir Devrin Destanı04/08/2018 Bir Devrin Destanı Oturdum, düşündüm, sebep ne neden? Kızıla değil de, ala kıydılar. Bazen Yunus, bazen Yavuz`ca giden, Yolcuya kıydılar, yola […]
  • Çukur Adam – Ozan Arif13/12/2018 Çukur Adam – Ozan Arif Amerika denilen memlekete vardınız, Azerbaycan hakkında bir beyanat verdiniz. Azeriler bizlerden değildir buyurdunuz! Azerbaycan özbe […]
  • Ak mı Kara mı?15/09/2018 Ak mı Kara mı? Evet... Sayın Başbakan, Tayyip Bey hazretleri; Arattınız siz sizden önceki namertleri, Nasıl dile getirsem açtığınız dertleri, Bir […]
  • İçim Yanıyor İçim – Ozan Arif06/01/2019 İçim Yanıyor İçim – Ozan Arif Yeter ulan yeter be! içim yanıyor içim... Bu siyaset ne böyle, bu siyaset ne biçim?! Millet şehit veriyor, bunların derdi seçim! Yahu […]

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir